Titleist GT4 Driver

17 290 Kč
Na míru - Vámi zvolenou specifikaci necháme vyrobit přímo v custom centru vybrané značky. Jsme autorizovaný obchod a garantujeme vám 100% kvalitu dodaného vybavení.
ks
(0 ks na skladě)
Titleist

Titleist GT4: Výjimečný výkon s nízkým spinem. Driver GT4 je navržen pro hráče, kteří chtějí eliminovat spin – obvykle přes 3000 RPM – aby vytvořili pronikavější a efektivnější let míče. Duální nastavení kontroly spinu GT4 umožňuje golfistům vybírat mezi agresivnějším snížením spinu nebo vyváženějším a stabilnějším nastavením s mírnějším snížením spinu. To je dosaženo přesunutím těžšího (11 gramů) a lehčího (3 gramy) závaží mezi dvěmi pozicemi. GT4 má také menší profil než modely GT2 a GT3 s objemem 430cc.

Výkonnostní vylepšení GT4 začínají jeho bezšvovou korunkou a rozdělenou hmotností, kdy inženýři Titleist tlačili interní rozložení hmoty dále od sebe, udržujíce stabilitu s hmotností v zadní části a zároveň posunující těžiště vpřed pro větší snížení spinu. Více

Kód produktu: P00498 Doprava a platba

Bezšvová korunka. Každý model v řadě GT je vybaven ultralehkou korunkou vyrobenou z nového proprietárního polymerového matrixu. Materiál, který nebyl nikdy předtím použit v designu hlav golfových holí, poskytl inženýrům Titleist bezprecedentní návrhová řešení týkající se vnitřního umístění hmotnosti, čímž odemkl zisky napříč několika kategoriemi výkonu driveru. Korunka je zabalená do spodní části pomocí pokročilého termotvorného procesu, což má za následek čistý vzhled bez viditelného spoje nebo přechodu mezi materiály.

„Jedním z našich prvních cílů s GT bylo, aby byl rychlejší než TSR,“ řekl Chuck Golden, senior viceprezident výzkumu a vývoje holíTitleist. „A jediný způsob, jak dosáhnout našich designových cílů, bylo vyhnout se zcela titanové konstrukci.“

„Hustota této koruny je přibližně třikrát lehčí, než kde jsme byli v případě zcela titanové konstrukce,“ řekla Luttrell. „Tím, že jsme korunku obtočili do spodní části, optimalizujeme rozložení hmotnosti v celé hlavě, což nám umožňuje významné výhody při navrhování našich cílů v oblasti těžiště a setrvačnosti.“

Při přechodu na více materiálovou konstrukci byla jednou z hlavních priorit týmu R&D Titleist zachovat klasický kovový zvuk Titleist. Jedinečné akustické vlastnosti proprietárního polymerového matrixu umožnily inženýrům Titleist jemně doladit úžasný zvuk a pocit, přičemž stále maximalizovali úspory hmotnosti z nové konstrukce GT.

Rozdělená hmotnost. Úspory hmotnosti, které vyplývaly z termotvorné koruny GT, umožnily inženýrům Titleist přemístit diskrétní hmotnost na optimální pozice v hlavě hole. Hmotnost byla strategicky posunuta jak směrem k přední části hole, což umožnilo vyšší rychlost díky umístění těžiště, tak směrem k zadní části, což poskytuje stabilní výkon s vysokým MOI. Umístění těžiště se u tří modelů liší, což hráčům umožňuje najít správnou kombinaci rychlosti, úhlu odpalu a spinu pro jejich hru se třemi unikátními nastaveními.

„Diskrétní hmotnost, kterou jsme získali z termotvorné koruny, nám umožnila umístit naše těžiště přesně tam, kde ho chceme mít,“ řekla Luttrell. „Jak jsme rozložili úsporu hmotnosti? Rozdělili jsme hmotnost, izolovali ji neuvěřitelně nízko a vpřed a zbytek hmotnosti jsme posunuli na zadní část hlavy. Dosáhli jsme neuvěřitelné rychlosti spolu se stabilitou díky této vyvážené pozici hmoty.“

Zlepšená aerodynamika. Zlepšení vnitřní konstrukce a rozložení hmotnosti umožnila větší optimalizaci aerodynamiky napříč třemi modely, což byl průlom, který nebylo možné dříve provést kvůli konstrukčním omezením. Drivery GT mají rafinované profily, které pomáhají snižovat odpor a zvyšovat rychlost hlavy hole.

„V našem aerodynamickém výzkumu a inženýrství studujeme tvarování hlavy, zejména zakřivení korunky a patky, abychom optimalizovali proudění vzduchu, snížili turbulence a odpor,“ řekla Luttrell. „Výsledkem je významný nárůst rychlosti hlavy hole.“

Vylepšený Speed Ring s VFT. Výjimečně rychlá impaktová plocha GT má dvě klíčové technologie. Vylepšený titanový Speed Ring zesiluje a stabilizuje obvod impaktové plochy, což produkuje maximální rychlost míče při zásazích ve středu, zatímco proměnlivá tloušťka tváře (VFT) pracuje na zachování konzistentně vysoké rychlosti míče při zásazích mimo střed, čímž eliminuje nadměrný pokles vzdálenosti.

„Speed Ring maximalizuje COR ve středu a v důsledku toho maximalizuje rychlost míče,“ řekl Lutrell. „Ale Speed Ring přirozeně omezuje obvod impaktové plochy, což by mohlo vést k nižšímu výkonu mimo střed. Tady přichází na řadu VFT. VFT nám účinně umožňuje diskrétně ztenčit face, rozšířit velikost sweetspotu a maximalizovat rychlost při úderech mimo střed.“

Tour-inspirovaná grafika. Modely GT mají novou grafiku tváře, která je navržena tak, aby bylo snadnější přesné založení za míč. Tato změna, poháněná konkrétním prototypováním a zpětnou vazbou hráčů Tour, pomáhá golfistům zarovnat golfový míč se středem hlavy s větší jistotou.

Podrobnosti a specifikace Titleist GT4:

  • Střední trajektorie, nejnižší spin
  • Hlava: 430cc
  • Lofty: 8.0, 9.0, 10.0 (pravák/levák)
  • Standardní délka: 45.5”
  • Standardní lie: 58.5°
  • Možnosti těžiště: 11 gramů (vpředu) / 3 gramy (vzadu), nebo opačně.
  • SureFit hosel: Kompatibilní s TSR, TSi, TS
Parametry
Pohlaví Pánské
Typ hráče Sportovní, Výkonnostní
Nastavitelný loft Ano
Promíjivost Nižší
Nastavení trajektorie a tvaru ran Ne
Headcover Ano