Titleist GT - Jednoduše řečeno, řada GT představuje největší materiálový a technologický skok v konstrukci driverů a dřev Titleist.

„Řada GT představuje monumentální skok vpřed v designu a inženýrství driverů Titleist,“ řekla Stephanie Luttrell, ředitelka vývoje produktů Titleist Metalwood. „Průlomy, které jsme dosáhli v oblasti materiálové konstrukce, tvarování a designu, nebyly v předchozích generacích možné. Všechny pokroky obsažené v GT spolupracují na vytvoření nejvýkonnějšího driveru, který jsme kdy vyrobili.“

Nová řada GT se skládá ze tří modelů. GT2 je navržen pro rychlost a odpuštění po celé ploše s vyšším nastavením MOI. GT3 je navržen pro jemně vyladěnou rychlost a kontrolu, maximalizaci vzdálenosti a optimalizaci letu. GT4 je driver s nízkým spinem o objemu 430cc, navržený k eliminaci nadměrného spinu a poskytování rychlé, pronikavé trajektorie.

Každý driver v řadě GT je vybaven zcela novou korunkou, složenou z nového proprietárního polymerového matrixu. Tento jedinečný ultralehký materiál umožnil inženýrům Titleist umístit diskrétní hmotu na optimální místa pro každý model, což poskytuje výjimečnou rychlost a stabilitu. GT si zachovává klasický vzhled driveru Titleist při pohledu shora s čistým přechodem mezi korunkou a titanovým tělem hole a akustické vlastnosti proprietárního polymerového matrixu zachovávají hráčský preferovaný zvuk a pocit. Zdokonalená aerodynamika zvyšuje rychlost hlavy hole a nový design impaktové plochy Speed Ring a VFT přispívá k vyšší rychlosti míče při zásazích ve středu i mimo střed. Souhrn těchto vylepšení vytváří výjimečně rychlý driver, který nabízí extrémně konzistentní podmínky spinu a odpalu po celé ploše.

„Když uvádíme na trh nový produkt, musí překonat předchozí řadu,“ řekl Josh Talge, viceprezident marketingu golfových holí Titleist. „GT musel být rychlejší než TSR. Musel být delší a přesnější a musel lépe znít, vypadat a cítit se lépe. GT dodává tyto vlastnosti ve všech ohledech bez kompromisů.“

PŘEHLED TECHNOLOGIÍ Titleist GT

„Když jsme se rozhodli postavit výkonnější driver GT, bylo pro nás důležité se vrátit a zvážit všechny výkonové atributy,“ řekla Luttrell.

Bezšvová korunka. Každý model v řadě GT je vybaven ultralehkou korunkou vyrobenou z nového proprietárního polymerového matrixu. Materiál, který nebyl nikdy předtím použit v designu hlav golfových holí, poskytl inženýrům Titleist bezprecedentní návrhová řešení týkající se vnitřního umístění hmotnosti, čímž odemkl zisky napříč několika kategoriemi výkonu driveru. Korunka je zabalená do spodní části pomocí pokročilého termotvorného procesu, což má za následek čistý vzhled bez viditelného spoje nebo přechodu mezi materiály.

„Jedním z našich prvních cílů s GT bylo, aby byl rychlejší než TSR,“ řekl Chuck Golden, senior viceprezident výzkumu a vývoje holíTitleist. „A jediný způsob, jak dosáhnout našich designových cílů, bylo vyhnout se zcela titanové konstrukci.“

„Hustota této koruny je přibližně třikrát lehčí, než kde jsme byli v případě zcela titanové konstrukce,“ řekla Luttrell. „Tím, že jsme korunku obtočili do spodní části, optimalizujeme rozložení hmotnosti v celé hlavě, což nám umožňuje významné výhody při navrhování našich cílů v oblasti těžiště a setrvačnosti.“

Při přechodu na více materiálovou konstrukci byla jednou z hlavních priorit týmu R&D Titleist zachovat klasický kovový zvuk Titleist. Jedinečné akustické vlastnosti proprietárního polymerového matrixu umožnily inženýrům Titleist jemně doladit úžasný zvuk a pocit, přičemž stále maximalizovali úspory hmotnosti z nové konstrukce GT.

Rozdělená hmotnost. Úspory hmotnosti, které vyplývaly z termotvorné koruny GT, umožnily inženýrům Titleist přemístit diskrétní hmotnost na optimální pozice v hlavě hole. Hmotnost byla strategicky posunuta jak směrem k přední části hole, což umožnilo vyšší rychlost díky umístění těžiště, tak směrem k zadní části, což poskytuje stabilní výkon s vysokým MOI. Umístění těžiště se u tří modelů liší, což hráčům umožňuje najít správnou kombinaci rychlosti, úhlu odpalu a spinu pro jejich hru se třemi unikátními nastaveními.

„Diskrétní hmotnost, kterou jsme získali z termotvorné koruny, nám umožnila umístit naše těžiště přesně tam, kde ho chceme mít,“ řekla Luttrell. „Jak jsme rozložili úsporu hmotnosti? Rozdělili jsme hmotnost, izolovali ji neuvěřitelně nízko a vpřed a zbytek hmotnosti jsme posunuli na zadní část hlavy. Dosáhli jsme neuvěřitelné rychlosti spolu se stabilitou díky této vyvážené pozici hmoty.“

Zlepšená aerodynamika. Zlepšení vnitřní konstrukce a rozložení hmotnosti umožnila větší optimalizaci aerodynamiky napříč třemi modely, což byl průlom, který nebylo možné dříve provést kvůli konstrukčním omezením. Drivery GT mají rafinované profily, které pomáhají snižovat odpor a zvyšovat rychlost hlavy hole.

„V našem aerodynamickém výzkumu a inženýrství studujeme tvarování hlavy, zejména zakřivení korunky a patky, abychom optimalizovali proudění vzduchu, snížili turbulence a odpor,“ řekla Luttrell. „Výsledkem je významný nárůst rychlosti hlavy hole.“

Vylepšený Speed Ring s VFT. Výjimečně rychlá impaktová plocha GT má dvě klíčové technologie. Vylepšený titanový Speed Ring zesiluje a stabilizuje obvod impaktové plochy, což produkuje maximální rychlost míče při zásazích ve středu, zatímco proměnlivá tloušťka tváře (VFT) pracuje na zachování konzistentně vysoké rychlosti míče při zásazích mimo střed, čímž eliminuje nadměrný pokles vzdálenosti.

„Speed Ring maximalizuje COR ve středu a v důsledku toho maximalizuje rychlost míče,“ řekl Lutrell. „Ale Speed Ring přirozeně omezuje obvod impaktové plochy, což by mohlo vést k nižšímu výkonu mimo střed. Tady přichází na řadu VFT. VFT nám účinně umožňuje diskrétně ztenčit face, rozšířit velikost sweetspotu a maximalizovat rychlost při úderech mimo střed.“

Tour-inspirovaná grafika. Modely GT mají novou grafiku tváře, která je navržena tak, aby bylo snadnější přesné založení za míč. Tato změna, poháněná konkrétním prototypováním a zpětnou vazbou hráčů Tour, pomáhá golfistům zarovnat golfový míč se středem hlavy s větší jistotou.

MODELY DRIVERŮ TITLEIST GT

GT2: Rychlost a promíjivost po celé ploše. Driver GT2 je navržen pro golfisty, kteří by profitovali z rychlého a odpouštějícího driveru při zásazích ve středu i mimo střed. Hráči, kteří mají problémy s nalezením konzistentního místa zásahu na tváři hole, zaznamenají výjimečně vysokou rychlost míče po celé ploše díky vylepšenému Speed Ringu a proměnlivé tloušťce tváře spolu s maximální stabilitou díky vyššímu MOI designu GT2.

Tvarování GT2 bylo zdokonaleno pro vzhled inspirovaný důvěrou a vylepšeno pro maximální aerodynamický výkon. Hlava hole je delší zepředu dozadu a její face je o něco mělčí. Ve srovnání s předchozími modely „2“ má GT2 tradičnější hruškovitý tvar, což přibližuje jeho profil k GT3. Vyměnitelná hmotnost v zadní pozici umožňuje kontrolu nad hmotností hlavy a švihovou hmotností, což poskytuje personalizovaný výkon a pocit.

Stejně jako všechny modely GT, GT2 těží z nové bezšvové termotvorné koruny a rozdělené hmotnosti, které spolupracují s ostatními vylepšeními modelu, aby poskytly celkový výkon driveru.

Podrobnosti a specifikace GT2:

  • Vysoká trajektorie, nízký spin
  • Hlava: 460cc
  • Lofty: 8.0, 9.0, 10.0, 11.0 (pravák/levák)
  • Standardní délka: 45.5”
  • Standardní lie: 58.5°
  • Možnosti hmotnosti: 9 gramů (nominální) s +6, +4, +2, -2, -4, -6
  • SureFit hosel: Kompatibilní s TSR, TSi, TS

GT3: Vyladěná vzdálenost a kontrola. GT3 poskytuje extrémně vysokou rychlost míče spolu s maximální nastavitelností pro hráče, kteří hledají optimalizaci vzdálenosti a kontrolu letu míče. S novým nastavením Center of Gravity, nyní umístěného blíže k impaktové ploše ve srovnání s TSR3 mohou fiteři a golfisté vybírat mezi pěti pozicemi CG (H2, H1, N, T1, T2). Optimální umístění CG vytěží více rychlosti a větší konzistenci v letu míče.

Stejně jako GT2, i hlava GT3 je 460cc, i když její tvar působí kompaktněji a hruškovitě a její impaktová plocha je vyšší. Ve srovnání s TSR3 je tvar GT3 aerodynamičtější, což se promítá do vyšší rychlostí hlavy hole.

V centru všech vylepšení GT3 je nová bezšvová termotvorná koruna a rozdělená hmotnost, které umožňují vyšší rychlosti míče a větší stabilitu.

Podrobnosti a specifikace GT3:

  • Vyšší trajektorie, nižší spin
  • Hlava: 460cc
  • Lofty: 8.0, 9.0, 10.0, 11.0 (pravák/levák)
  • Standardní délka: 45.5”
  • Standardní lie: 58.5°
  • Možnosti hmotnosti: 8 gramů (nominální) s +6, +4, +2, -2, -4
  • SureFit hosel: Kompatibilní s TSR, TSi, TS

GT4: Výjimečný výkon s nízkým spinem. GT4 je navržen pro hráče, kteří chtějí eliminovat spin – obvykle přes 3000 RPM – aby vytvořili pronikavější a efektivnější let míče. Duální nastavení kontroly spinu GT4 umožňuje golfistům vybírat mezi agresivnějším snížením spinu nebo vyváženějším a stabilnějším nastavením s mírnějším snížením spinu. To je dosaženo přesunutím těžšího (11 gramů) a lehčího (3 gramy) závaží mezi dvěmi pozicemi. GT4 má také menší profil než modely GT2 a GT3 s objemem 430cc.

Výkonnostní vylepšení GT4 začínají jeho bezšvovou termotvornou korunou a rozdělenou hmotností, kdy inženýři Titleist tlačili interní rozložení hmoty dále od sebe, udržujíce stabilitu s hmotností v zadní části a zároveň posunující těžiště vpřed pro větší snížení spinu.

Podrobnosti a specifikace GT4:

  • Střední trajektorie, nejnižší spin
  • Hlava: 430cc
  • Lofty: 8.0, 9.0, 10.0 (pravák/levák)
  • Standardní délka: 45.5”
  • Standardní lie: 58.5°
  • Možnosti těžiště: 11 gramů (vpředu) / 3 gramy (vzadu), nebo opačně.
  • SureFit hosel: Kompatibilní s TSR, TSi, TS

Drivery GT je možné vyzkoušet v našich fitting centrech v Praze a Brně.